Nyt on silmätulehdus viittä vaille hoidettu ja katse taas kirkas ja tutkiva. Niin kuin luontonikin, tutkiva. Olen tosiaan nykyisin niin kova tutkimaan ja touhuamaan. Emäntä jo luuli, ettei musta tule sellainen perässä marhaaja, mutta erehtyi kyllä pahan kerran. Joka paikassa ja touhussa olen mukana ja kaikki uudet ihmiset kovasti houkuttelevia. Tämä tosiaan huomattiin jo viimeeksi Forssassa kun en pysynyt millään Leena(-mumman) liikkeen sisäpuolella ja kun sitten emäntä laittoi mut hetkeksi hihnaan ja kiinni pöydänjalkaan, niin mä otin ja puraisin hihnan poikki sen siliän tien... Sisimmässään emäntä oli hyvillään, että pääsi taas sinne ihanaan isoon eläinkauppaan shoppailemaan. Muuten ei oltais sinne sillä kerralla ehditty, mut nyt oli vähän niin kuin pakko...

Ja arvatkaa mitä kummaa me sunnuntaina tehtiin? Aulangolta lähdettiin ajelemaan ihan väärään suuntaan ja pysähdyttiin isoon pihaan missä oli paljon kaikkia rakennuksia ja aitauksia. Kun pääsin autosta ulos niin jäin pällistelemään kummissani niitä otuksia. Niitä oli joka puolella ja ihan mieletön määrä. Isompia ja pienempiä. Emäntä selitti että ne on alpakoita ja että voitais varovasti käydä niitä katsomassa. Sanoi, että ne saattaa mua pelästyä, mutta kyllä se oli ennemmin toisin päin. Ne tuli kiireellä kaikki mua ihmettelemään ja nostin karvani niin pystyyn kuin ikinä sain. Sitten sattumalta siihen tulikin naapurintäti ja unohdin ne alpakat kun piti alkaa riemuissaan tervehtiä. Eikä ne sitten enää ollutkaan niin pelottavia, mutta kummallisia kyllä. Tässä valokuvia todisteeksi.

975580.jpg

975581.jpg

Omituisia otuksia mä bongasin täältä kotoakin yks päivä. En ollut niitä oikeasti ennen edes tajunnut ennen kuin emäntä testas mitä mä niistä sanoisin. Täällä on kolme sellaista läpinäkyvää laatikkoa mitä kutsutaan akvaarioksi. Kahdessa niistä on liskoja ja yhdessä kaloja. Kalat oli tylsiä, mutta liskot ihan jänniä kun ne tuli mulle lasia vasten vilkuttamaan. Tässä kuva siitäkin.
975588.jpg

Mulla on muuten ollut tällä viikolla, tarkemmin eilen jotkut "nelikuiset", se liittyy mun kasvamiseen jotenkin. Sain ydinluun ja uuden slingin (=lelu) jota osaan pyörittää kuin moukaria monta kierrosta ympäri kunnes sekoan ja kaadun maahan. Siitä pyörityksestä ei ole kuvia kuin videolla, kuvattiin tänään isännälle joka nauroi mun touhulle tosi kovasti. Sen vois lähettää johonkin ohjelmaan jos olis sitä tyyppiä joka sattuis sellaista harrastamaan, mut mua ei niin toi julkisuus kiinnosta. Vaikka olis se aika hyvä kyllä vaikka Kymppiuutisiin. :-) Kuvaa ei ole myöskään mun toisesta uudesta taidosta joka on jalka ylhäällä pissiminen. Teen sen vain ja ainoastaan mun vaki pissapaikalla enkä aina siinäkään. Mutta usein kumminkin. Ekan kerran kun se kinttu nousi ihan huomaamatta niin mä käännyin sitä katsomaan ja meinasin jo laskea alas, mutta sitten lorottelin loppuun jalka ylhäällä kun se olikin aika hauska juttu. Päätin sit kokeilla sitä heti uudestaan kun seuraavan kerran menin siihen paikkaa pisimään. Sen jälkeen sitä on tapahtunut harvakseltaan ja vähän aikaista se kai oliskin vielä aloittaa?

Musta on nyt otettu taas hirmuisesti uusia kuvia ja liitän niitä vaikka seuraavaan juttuun. Nyt on lähdettävä iltakävelylle!