Olen ensinnäkin aivan unohtanut kertoa teille lumesta!
Milla kyselikin sitä tuolla jonkun kirjoituksen kommenteissa ja on mun siitä pitänyt kertoa, niin kummallista se oli!

Pari viikkoa sitten kun mentiin emännän kanssa aamupissalle niin maa oli aivan valkoinen ja kaikki mun himoitsemani jäniksenpapanat olivat kadonneet sen kylmän aineen alle. Tutkailin sitä ja vähän yritin maistellakin. Emäntä lupasi, että sitten kun sitä ainetta on enemmän, se tekee mulle lumipallon, esteitä ja vaikka mitä kivaa. Jään odottamaan sitä innolla ja vähän epäillenkin...
Pari päivää sitten sitä lunta satoi taas, mutta niin vähän ettei siitä riittänyt kunnolla maahan asti. Kuitenkin mun kuonolle pudonneet hiutaleet sain lipaistua suihini. Ja selvisi sekin, että taivaalta sitä tulee ihan niin kuin vettäkin, jos vaan on kylmä ilma. Tuleekohan sitä kohta meillä suihkustakin? Toivottavasti ei, sanoo emäntä, mutta musta se olis aika velhoa. :-)

Toinen jännä juttu oli se, että mun suosikkilammikot "juomakivi" mukaanlukien olivat lakanneet toimimasta. Ne olivat jäässä, emäntä selitti. Musta se oli ihan tylsä juttu ja yritinkin sitten rikkoa sitä pintaa ja saada vettä suuhuni, mutta aika huonolla menestyksellä.

Olen myös unohtanut kertoa, että emäntä sai Natan isäntäväeltä säkämitan. Musta se oli aika karmea vekotin, mutta yhden illan aikana mä sitten totuttelin siihen ja lukemiakin saatiin. Se näytti jotain 50-53 sentin väliltä, ihan tarkkaa ei osaa sanoa koska saatan aina seistä vähän nojaillen. Jokatapauksessa mä olen aika suuri jo! Ida emäntineen oli meillä tänään lenkkiseurana ja taidettiin olla samankokoisia! :-O

Yks juttu mikä on kanssa unohtunut on se, että musta ei näillä sivuilla ole yhtään poseerauskuvaa. Tässä siis yksi sellainen. Ei tuo mikään paras mahdollinen ole koska emäntä on sen lennossa napannut niin, että sillä heiluu lelu vasemmassa kädessä. Jos vaikka Cian emäntä taas joku päivä auttais meitä saamaan parempia kuvia. Ja tekemään näille sivuille niitä linkkejä!

1012679.jpg

Niin ja Ciasta pitikin muistaa sanoa, että se siis suoritti BH-kokeen ja on jo saanut molemmista TOKO-kisoistaankin 1. tuloksen. Ja jälkimmäisestä tuli vielä 1.sijoituskin!!! On se vaan kova parivaljakko emäntänsä kanssa! Onnea vielä tätäkin kautta!

Kuvassa ei muuten tässä koossa näy kovin tarkasti se, että mulla on suu veressä kun yksi hammas oli just hetkeä aiemmin irronnut. Ja tänään taas ulkona kun loikin, niin emäntä näki kun yksi poskihammas lensi kaaressa ilmojen halki. Yritettiin sitä etsiä, mutta ei löytynyt.
Eipä muuta nyt tällä kertaaa, tuli tässä vähän kerrottua mitä olis pitänyt muistaa mainita jo ajat sitten!