Siitä on melkein kaksi viikkoa kun olen tarinoinut viimeeksi. Aika paljon on taas ehtinyt tapahtua, mutta onneksi pelkkää hyvää näin vaihteeksi. Paitsi että emäntä oli tässä välissä kuumeessa ja poti huonoa omaatuntoa kun en päässyt niin pitkille kävelyille kuin yleensä. Mä kyllä kestin sen kohtalaisen hyvin, lelut oli vaan kovemmalla koetuksella kun pistin hulinaksi niiden kanssa.

Olen nyt käynyt kahtena peräkkäisenä viikonloppuna mätsärissä, tosin ihan katseluoppilaana. Ekan kerran Nata oli mun seurana ja eilen sit oltiin emännän kanssa kahdestaan. Vähän mä aluksi jännitin sitä hälinää, mutta sitten löydettiin kaks samanmoista malikkaa kuin minä ja sitten emännälle tuttu tuomari, Kati. Se kertoili, että tois joku päivä oman koiransa tapaamaan mua ja lähdettäis yhdessä lenkille. Se kuulosti meistä oikein hyvälle suunnitelmalle.Se mätsäri oli ratsastusmaneesissa ja sen ulkopuolella oli paljon hevosia aitauksissa, myös Katin hevonen joka olikin oikein komia. Mä katselin hurmioissani niitä, emäntä joutui melkein kiskomaan mut pois kun ne olis ollut niin kovasti mielenkiintoisia. Kivempia kuin alpakat. :-)

Mä sain rekkarit viikko sitten ja ens viikolla mulle laitetaan jokin kumma siru. Sitten samalla eläinlääkäri kuulemma taas tutkii mun palleja, että joko mua uskaltais ilmoitella pentunäyttelyyn. Emäntä kun aina välillä on huomaavinaan, että se toinen pomppii piiloon johonkin. Toivottavasti se pian asettuis.
Ainakin naisten päälle mä alan jotain ymmärtää koska Natalla on juoksu ja mä olen herhiläisenä sen kimpussa. Natan emäntä ja isäntä oli meillä kylässä yks ilta, se oli tosi mukavaa! Toivat mullekin Natalta tuliaisina paketillisen koirankeksejä ja ruusuja. Tässä kuvassa mä olen niiden kukkien kanssa ja isännän ostama uusi Louis Vuittonin panta kaulassa. Hihnan sain samaan sarjaan, mutta niitä käytetään oikeasti vain erikoistilaisuksissa. Emäntä hoksas että LV (Louis Vuitton) on samat kirjaimet kuin mun nimessä LV (La Vigilante), että aika hauska sattuma.

1003899.jpg

Viikko sitten mä olin taas vaihteeksi yksin kotona. Mun kyllä pitäis kuulemma olla paljon useamminkin, mutta kun isäntä tuppaa olemaan aika paljon tässä kotosalla. Nyt ne sitten otti ja lähti ulos syömään oikein pitkän kaavan mukaan. Vähän niitä oli jännittänyt mitä mä täällä keksin... Kun ne sitten tuli niin mä heräilin unilta vastaan. Mitään en ollu syöny, paitsi omaa luuta ja tyhjentänyt aktivointipallon. Ei ole perästäkään kuulunut naapureilta, että olisin edes huudellut. Se on hyvä se. Nyt ne aikoo tällä viikolla taas tohon Verkatehtaalle leffaan, että tulis mulle vähän yksinoloa lisää.

Tässä meidän rannassa alkaa olla mulle kaikki koirat jo tuttuja. Eilenkin oli hauskaa kun meitä oli samaan aikaan ulkona minä, Nata, Nipsu, Gunilla ja Osku. Kiva kun kaikkien kanssa tulee toimeen ja tässä harvoin liikkuu koiria jotka ei asu alueella. Saa olla aika huoletta aina vapaana. Laitan tähän kuvan jossa olen leikkipuun juurella, siinä näkyy suurin osa leluista, tosin osa on jo mennyt roskikseen kun mä olen tuhonnut ne. Emäntä mietti, että talvella se voi olla kuin joulukuusi kun on niin koristeltu. Eiköhän viritetä vielä valot siihen. :-) Eilen saatiin jo oksillekin koristeita kun emäntä pamautti mun slingin korkeuksiin.
Nyt täytyy laskea isäntä koneelle ja emäntä lähtee kauppaan. Ehkä poikkeaa eläinkauppaan samalla ostamaan mulle uuden frisbeen. Ehkä ei. :-)

1003919.jpg